طراحی وتولید اتوماسیون اداری در افغانستان
نوشته شده توسط : اولین دیتا

سیستم اتوماسیون اداری یا (Office Automation) به صورت است که به جای استفاده از کاغذ و زحمت بایگانی کردن و اشغال کردن فضای اضافی در اداره و وجود خطراتی همچون آتش سوزی یا گم شدن پوشه ها و .. با استفاده از سیستم اتوماسیون ضریب امنیت پرونده ها بالا رفته و نگهداری اطلاعات نیز راحت تر می شود. امروزه فناوری باعث ایجاد تغییرات بسیاری در عملکرد دفاتر اداری شده است و شرکت‌ها نیز از پیشرفت‌های تکنالوجی، اینترنت و دنیای نرم افزارها دور نمانده‌اند. در این زمینه طراحی اتوماسیون اداری یکی از گام‌های اساسی برای ورود تکنولوژی به شرکت‌ها و ساده‌سازی عملکرد آن‌ها با حذف اسناد کاغذی شده است. با استفاده از ابزارهای آنلاین می‌توانید با کاغذها خداحافظی کنید.

اتوماسیون اداری شامل استفاده از تجهیزات کامپیوتری، نرم افزار و برنامه‌های کاربردی برای جمع‌آوری، ساخت، ذخیره‌سازی، دست‌کاری و انتقال اطلاعات لازم برای انجام وظایف کاری افراد و در نهایت رسیدن به اهداف شرکت‌ها است. دنیای وب با طراحی اتوماسیون اداری امکان برقراری ارتباط در فواصل دور جغرافیایی با سرعت و امنیت بالا را برای شما فراهم می‌سازد.

طراحی اتوماسیون اداری
سیستم اتوماسیون اداری تحت وب ضمن شکل دهی مراحل سازمانی، امکان انجام مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک از هرنقطه جغرافیایی با سرعت بالا، سهولت کاربردی ودرمحیط امن فراهم می کند. سیستم اتوماسیون اداری تحت وب با ایجاد بستری مناسب برای ثبت وگردش نامه وانواع فرم های سازمانی، پیگیری دقیق، گزارش اقدامات لازم ومدیریت بهینه ی جلسات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات داخل  سازمانی، امکان تعامل الکترونیک خارج سازمانی را نیز فراهم می کند. مجموعه این امکانات با بهره گیری از برترین فناوری های تولید نرم افزار، با کاربردی ساده وامنیت بالا ساخته شده است.
شرکت داده پردازی اولین دیتا با دارا بودن تیمی متخصص از برنامه نویسان وطراحان نرم افزار، آماده گی دارد نرم افزار اتوماسیون اداری شما را نسبت به نیازشرکت یا نهاد تان  تولید وراه اندازی می نماید.

اتوماسیون تحت وب
تحت وب بودن یک نرم افزار قابلیت استفاده از آن را در هر زمان و هر مکان تنها با استفاده از یک مرورگر فراهم می‌کند. نرم‌افزار تحت وب مستقل از سیستم عامل و محیط نرم‌افزاری بوده و امکان استفاده از آن بدون نیاز به نصب یا ارتقاء نرم افزار روی کلاینت وجود دارد. هنگامی‌که از نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت‌ وب استفاده می‌کنید، همه جا دفتر کار شماست. ویرایشگر و نمایشگر تعبیه شده در داخل نرم افزار، به‌کارگیری این راهکار را مستقل از هر ابزاری کرده است.

 

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#طراحی_اتوماسیون
#تولید_اتوماسیون





:: برچسب‌ها: تولید سایت درافغانستان , تولید استارتاپ درافغانستان , تولیدگیم درافغانستان , تولیداپلیکیشن درافغانستان , تولیدCRM درافغانستان , اولین دیتا , اتوماسیون اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: